بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2023-12-13

بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزه‌های مختلف رحمان نیوز

از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید. حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عام‌تر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند. یعنی درصورتی‌که تایم ویدئوهای شما بالای ۱۰ دقیقه باشد، برای یک کاربر اینستاگرامی پست شما یک محتوای حوصله سر بر لقب خواهد گرفت. آرین ابرونی در یوتیوب نیز ویدئوهای آموزشی و سرگرم‌کننده منتشر می‌کند. حال که با مفهوم تکنولوژی بلاگر و نحوه کارشان آشنا شدیم؛ خوب است تعدادی از این بلاگرهای موفق ایرانی که در سال 1402 توانستند موفق عمل کنند را به شما معرفی کنیم.

  • با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.
  • {
  • با اینکه پاسخ دادن به تمام نظرات ممکن است کار سختی بنظر برسد اما با این کار اعتماد کاربران را جلب می‌کنید و درنهایت باعث می‌شود تا احساس کنند ارتباط نزدیک‌تری با شما دارند.
  • |}
  • بلاگرها از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبانشان در فضای آنلاین، جامعه ای از دنبال کنندگان وفادار ایجاد میکنند که به مرور زمان میتواند به منبعی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شود.
  • از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد.
  • {
  • او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند.
  • |}{
  • درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول می‌کند.
  • |}

البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد.

بلاگرهای موفق معمولاً به محتوای تصویری یا ویدئویی حرفه ای نیاز دارند، پس داشتن یک دوربین مناسب یا حتی یک گوشی هوشمند با دوربینی با کیفیت میتواند بسیار کمک کننده باشد. البته از یاد نبریم که داشتن تجهیزات خوب و گران قیمت تمام ماجرا نیست. تحلیل این داده ها می تواند به شما کمک کند تا عنوان های جدیدی برای شروع تولید محتوای خود پیدا کنید.

البته گفتنی است که حمایت شما از این گروه از افراد منجر به پیشرفت روزافزون آن‌ها در حوزه فعالیتشان خواهد شد. یکی از بهترین و تخصصی‌ترین پیج‌های حوزه تکنولوژی در اینستاگرام؛ متعلق به مهدی شجاری با نام تجاری موبونیوز است. او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است.

تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد.

بهترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی؛ معرفی ۶ نفر از آنها در سال 1403

به همین خاطر است که او همواره سعی می‌ کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند. شما نیز می توانید با مراجعه به آنها به این لیست دسترسی داشته باشید. مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند.

یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای تکنولوژی بلاگرها و مخاطبانشان؛ معرفی نرم‌افزارهای کاربردی و طریقه استفاده آن‌هاست. هرچه این معرفی کامل‌تر و جامع‌تر باشد در جذب مخاطبین موفق‌تر عمل خواهد کرد. برای مثال معرفی برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری و یا نت‌نویسی ممکن است برای عموم افراد قابل‌استفاده باشد. اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد. اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلی‌ترین علل دیده‌شدن هنر لایف‌استایل بلاگرها است.

یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند. او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد.

خبر خوب برای شما این است که می توانید با کمی تغییر، مقاله های قدیمی خود را با ایده ای جدید بروز رسانی و تولید محتوای تازه ای داشته باشید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. همانطوری که دنبال‌کننده‌های‌ شما افزایش می‌یابد و افراد بیش‌تری از محتوای‌تان قدردانی می‌کنند، بازخوردهای دریافتی‌تان نیز در دایرکت و کامنت بیش‌تر می‌شود.

او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. همکاری با برندها برای تولید محتوای اسپانسری یکی از روش های محبوب و پرتکرار کسب درآمد است. برای رسیدن به موفقیت باید به طور مستمر محتوا تولید کنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اگر اخیرا کار خود را آغاز کردید و به فکر این هستید که چگونه یک بلاگر شوید، همکاری با سایر بلاگرهای معروف می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. برای همکاری با سایر بلاگرها باید بتوانید چیزی به آن‌ها ارائه دهید تا به همکاری با شما تشویق شوند. اگر امکان همکاری با بلاگرهای خیلی معروف را ندارید با میکروبلاگرهایی که دنبال‌کننده‌های کم اما مشارکت بالایی با دنبال‌کننده‌های خود دارند، همکاری کنید.

«کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر می‎توانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.

یکی از راه‌های انتخاب این زمینه، ارزیابی نقطه‌ی ضعف و قوت‌تان است تا بتوانید نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و مهارت‌هایتان را تقویت کنید. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. از سال ۱۹۲۲ یک قرن می‌گذرد و در این مدت اختراعات، شرکت‌ها و افراد مهمی به دنیای ما قدم گذاشته اند. در این مطلب لیست‌میکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله می‌شوند می‌پردازیم.

اولین موردی که باید به آن توجه کنید، رفتن به Google Analytics جهت پیدا کردن پستی که بیشترین بیننده و بازخورد را داشته است. این پست به شما این مهم را نشان می دهد که مردم بیشتر در اینترنت دنبال چه مطالبی می گردند و کدام پست ارتباط بیشتری با مخاطبین خود دارد. بیشتر بلاگر ها به نقطه ای می رسند که تصور می کنند از ایده خالی شده اند و سرچشمه خلاقیتشان خشک شده. اما حقیقت این است که وبلاگ نویس ها همیشه نیاز به ایده پردازی از خود ندارند اگر که بدانند کجا باید ایده ها را پیدا کنند!

{
    {
  • برای مثال معرفی برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری و یا نت‌نویسی ممکن است برای عموم افراد قابل‌استفاده باشد.
  • |}
  • شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایف‌استایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیج‌های مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است.
  • {
  • از مزایای شغل بلاگری می‌توان به محبوبیت و شهرت فوق‌العاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد.
  • |}
  • او در یکی از های‌لایت‌های پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپ‌تاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است.
  • ما در این مقاله ۶ نفر از بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی در سال 1402 را معرفی کردیم.
  • {
  • «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند.
  • |}
|}

«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است.

رقبای شما چه کاری انجام می دهند!

یکی از جوان‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود بکشاند. سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامه‌نویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند. کار این آژانس آشناکردن گردشگران اروپایی و آوردن آن‌ها به ایران است. زمانی در این آژانس به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تولید محتوا می‌کرد. پس از گذشت چند ماه تصمیم گرفت در نقش تولیدکننده محتوا در شرکت صنایع مفتولی سپاهان (نمایندگی انحصاری آهن امن) مشغول به کار شود.

در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم. گیتا اخوان با نام مستعار گیتا هوم، متولد ۱۳۷۱ و یکی از مشهورترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی است. او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفه‌ای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند. سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمت‌وسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگی‌هایش اختصاص دهد.

{

دوربین و تجهیزات عکاسی/فیلم برداری

|}

شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچ‌گونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کم‌کم فعالیت خود را به‌عنوان یک بلاگر آغاز کند. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد. سپس آن‌ها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

{
    {
  • گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.
  • |}
  • البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد.
  • وقتی تصمیم می‌گیرید با شخصیت‌های معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخاب‌های خود دقت زیادی داشته باشید.
  • {
  • او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد.
  • |}{
  • شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان می‌آورد.
  • |}
  • البته گاهی اوقات با برندهای لوازم‌ آرایش، پوشاک و لوازم‌خانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیج‌های پست و استوری تهیه می‌کند.
|}

این‌ها تنها گوشه‌ای از محتواهای تولید شده توسط بلاگرهاست و تقریباً در هر زمینه‌ی تخصصی از جمله طراحی داخلی، بیزینس، ورزش، خبر، کتاب و… می‌توان بلاگ تشکیل داد. شما لازم نیست خودتان را تنها به یک نوع محتوای تخصصی محدود کنید و حتی می‌توانید دو یا چند نوع محتوا را باهم ترکیب کنید. کلید تبدیل شدن به یک بلاگر معروف، افزودن صدای منحصربفردتان به کاری است که انجام می‌دهید. بنابراین از آزمون و خطا نترسید و سعی کنید نقاط قوت خود را به مخاطبین نشان دهید. از طریق شبکه‌های اجتماعی، بلاگرها با مخاطبین ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای برقرار می‌کنند. آن‌ها برخلاف سلبریتی‌ها زندگی خود را مخفی نگه نمی‌دارند که همین امر باعث تاثیرگذاری بیش‌تر بر مخاطبین می‌شود و می‌توانند اعتماد آن‌ها را راحت‌تر جلب کنند.

در سال‌های اخیر، به ویژه با همه‌گیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید می‌کنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته می‌شوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد.

    {
  • به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد.
  • |}
  • یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد.
  • او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفه‌ای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند.
  • {
  • اهمیت وبسایت زمانی مشخص می‌شود که دنبال‌کننده‌هایتان افزایش یابد و نام شما را در گوگل سرچ کنند.
  • |}
  • در نتیجه ایجاد محتوای معتبر و جذب دنبال‌کننده‌ها نیازمند زحمت و تلاش بسیار زیادی است.
  • {
  • بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید.
  • |}

اغلب فعالیت سینا عزتی در زمینه ادیت عکس با گوشی، معرفی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های کاربردی، ترفندهای خاص عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین آموزش محتواسازی در شبکه‌های اجتماعی است. در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد. گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند.

    {
  • بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند.
  • |}
  • او در انگلستان در رشته مهمان‌داری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود می‌داند.
  • {
  • او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند.
  • |}{
  • او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند.
  • |}
  • پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید.
  • کلید تبدیل شدن به یک بلاگر معروف، افزودن صدای منحصربفردتان به کاری است که انجام می‌دهید.

تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه می‌کند تا آشپزی کند. بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید. با افزایش تعداد دنبال کنندگان، فرصت های همکاری با برندها، تبلیغات و کسب درآمد برای شما فراهم میشود که بدان اشاره کردیم.

او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است. ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد.

نبات بلاگر لایف استایل یا سبک زندگی ساکن کانادا در صفحه خود درباره زندگی روزمره خود، سرگرمی و آموزش‌های کاربردی در زندگی تولید محتوا می‌کند. محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست. یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد. ندا یاسی میز از جمله بلاگرهایی است که توانسته کاربران زیادی را در شبکه‌ های اجتماعی به سمت خود جلب کند و این تعداد زیاد دنبال کننده یک فرصت مناسب برای تبلیغ سایت شرط بندی او می ‌باشد. پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه ‌های اجتماعی تولید محتوا می‌ کند.

نوشته‌های او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد می‌کند و پادکستی به‌نام «یک پزشک» هم درست کرده است. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است.

هر پلتفرمی ویژگی‌ و امکانات خاص خودش را دارد که باید با آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید محتوای خود را به جذاب‌ترین شکل ممکن منتشر کنید. به عنوان مثال اگر بلاگر فشن هستید، اینستاگرام نسبت به لینکدین یا توییتر، پلتفرم بهتری برای تولید محتوای بصری است. در حقیقت ۹۳ درصد بلاگرها اینستاگرام را ترجیح می‌دهند؛ زیرا بهترین بازخورد را از این پلتفرم دریافت کرده‌اند. اما اگر محتوای‌تان با اینستاگرام همخوانی ندارد، پلتفرم دیگری را انتخاب کنید.

{
    {
  • صرف‌نظر از هر نوع محتوایی که تولید می‌کنید باید باکیفیت و معتبر باشد.
  • |}{
  • شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.
  • |}{
  • یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است.
  • |}
  • او در ۱۴ سالگی به همراه خانواده‌اش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلی‌اش را در شهر بروکسل ادامه داد.
  • ماهانا دانش‌آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی و علاقمند به مباحث وب و شبکه‌های اجتماعی است.
  • بلاگرها را می‌توان با توجه به معیارهای مختلفی مانند زمینه‌ی تخصصی محتوای آن‌ها و تعداد فالوورهایشان دسته‌بندی کرد.
|}

شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. ماهانا دانش‌آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی و علاقمند به مباحث وب و شبکه‌های اجتماعی است. بله، تبدیل شدن به یک بلاگر تاثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند شغلی پایدار و پردرآمد باشد. اگر در این مسیر موفق شوید و هزینه‌ی زندگی‌تان را تامین کنید، قطعا ارزش وقت و تلاش‌تان را دارد.

دنیای دیجیتال همواره در حال تغییر است و به عنوان یک بلاگر باید به روز باشید و مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهید. در فضای رقابتی بلاگری در ایران، یادگیری مداوم و دانش به روز میتواند برگ برنده شما در برابر سایر بلاگرها و عنصر هویت ساز شما باشد که موجب افزایش محبوبیت و دنبال کننده هایتان خواهد بود. این نوع بلاگرها دستورالعمل های آشپزی و تجربیات خود از تهیه غذاهای مختلف را به اشتراک میگذارند و اغلب با برندهای غذایی همکاری میکنند.

به این دلیل ما سعی کرده ایم بهترین مکان ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. هیچ معیار خاصی برای تعداد فالوورها وجود ندارد اما داشتن بیش‌تر از ۱۰۰۰ فالوور می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی باشد. این یک روش بسیار موثر جهت افزایش مشارکت است و در عین حال به شما این فرصت را می‌دهد تا بدانید مخاطبین از چه چیزهایی خوششان می‌آید یا چه انتظارهایی از شما دارند. حتما پیش از برگزاری لایو زمان آن را به دنبال‌کننده‌هایتان اطلاع دهید. در این روش شما به ازای لایک، کامنت یا اشتراک‌گذاری‌ها، به مخاطبین هدایایی می‌دهید و حتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا دوستان خود را در پست‌های دارای جایزه تگ کنند. پس از ساخت وبسایت، آدرس آن را در سایر پلتفرم‌ها مانند بیو اینستاگرام منتشر کنید تا راحت‌تر در دسترس مخاطبین باشد.

با اینکه پاسخ دادن به تمام نظرات ممکن است کار سختی بنظر برسد اما با این کار اعتماد کاربران را جلب می‌کنید و درنهایت باعث می‌شود تا احساس کنند ارتباط نزدیک‌تری با شما دارند. اهمیت وبسایت زمانی مشخص می‌شود که دنبال‌کننده‌هایتان افزایش یابد و نام شما را در گوگل سرچ کنند. داشتن وبسایتی که به خوبی طراحی شده و کار می‌کند، می‌تواند به شما اعتبار زیادی ببخشد و اعتماد مخاطبین را جلب کند.

همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم ‌های اجتماعی می ‌باشد و شهرت زیادی در این شبکه ‌ها به دست آورده است. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند.

به‌صورتی که ۷۰ درصد از افراد در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که بلاگرها نسبت به سلبریتی‌ها تاثیرگذارتر هستند. او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت. او در یکی از های‌لایت‌های پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپ‌تاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
معروفترین بلاگرها در هر شهر