تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-07-29

15 ترفند افزایش بازدید پیج اینستاگرام 100% تضمینی

بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده 96 درصد از تبلیغ‌کنندگان آمریکایی در 6 ماه آینده همچنان از تبلیغات در استوری برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده خواهند کرد. داشتن یک برنامه منظم برای تولید محتوای کوتاه ضروری است، زیرا باعث می‌شود دنبال‌کنندگان برای رسیدن به اهداف تجاری با شما همراه شوند. گاهی اوقات دنبال کردن دستورالعمل‌ها و کار با آن‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام ایده بدی نیست.

استفاده از هشتگ‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام

در صورتی که محتوای شما باکیفیت باشد کاربران آن را زیاد ببینند، الگوریتم اینستاگرام اجازه ورود آن به اکسپلور را می‌دهد. ممکن است به عنوان صاحب یک کسب ‌و کار، فعالیت خود را علاوه بر اینستاگرام در سایت یا پلتفرم‌های دیگر هم انجام دهید. یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای افزایش بازدید در اینستاگرام خود از آن استفاده کنید، دعوت کاربران خود در سایر پلتفرم‌ها به اینستاگرام است.

به‌طور خلاصه افزایش ویو اینستاگرام به معنای افزایش تعداد افرادی است که محتوای شما را در این شبکه اجتماعی مشاهده می‌کنند. این محتوا می‌تواند شامل پست‌ها، استوری‌ها، ریلز و یا حتی لایوهای شما باشد. درواقع هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، به معنای آن است که افراد بیشتری با برند و کسب و کار شما آشنا شده‌اند و این موضوع می‌تواند منجربه افزایش فالوور، تعامل بیشتر با مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شود. یکی از نکات کلیدی برای افزایش بازدید اینستاگرام، زمان انتشار محتوا است. انتشار پست‌ها و استوری‌ها در ساعاتی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر میزان دیده شدن آن‌ها داشته باشد. ابزار Insights اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا زمان‌های پرتعامل مخاطبان خود را شناسایی کنید.

شما می‌توانید از طریق شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و از طریق روش‌هایی مثل تبلیغات در سایت‌ها یا پیج‌های تبلیغاتی (اینفلوئنسر و …) میزان بازدید پروفایل خود را افزایش دهید. وقتی شما بتوانید طی یک دوره زمانی خاص (یک هفته، یک ماه یا سه ماه) چه تعداد کاربر از پیج شما دیدن کرده است و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، از افت یا پیشرفت پیج خود مطلع خواهید شد. برای مثال وقتی در آمارهای پروفایل ویزیت مربوط به ماه اخیر رشد بیشتری نسبت به 2 ماه قبل داشته‌اید، نشانه‌ای از رشد و پیشرفت است. اما اگر در شروع کار هستید و می خواهید شانس خود را برای دیده شدن افزایش دهید توصیه می کنیم در کنار تبلیغات حتما از خرید کامنت اینستاگرام نیز بهره ببرید چرا که شانس شما را برای جذب فالوور افزایش خواهد داد. هر چه تعداد لایک یا کامنت شما بلافاصله روی یک پست بیشتر باشد، به اینستاگرام بیشتر نشان می دهید که محتوای شما جذاب است. بنابراین دفعه بعد که پست می کنید، محتوای شما به طور خودکار به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما ارائه شود.

در گوگل و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی، می‌توان با بهره‌گیری از داده‌های موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروه‌های خاصی از مخاطبان نمایش داد. این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و می‌تواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. اگر فردی که برای این کار استخدام شده است، از روش‌های درست مثل تبلیغات در پیج اینفلوئنسرهای مرتبط استفاده کند، منجر به فروش بیشتر می‌شود. اما استفاده از ربات اینستاگرام برای بالا بردن بازدیدهای پروفایل روش نادرست و غیرموثر است. بازدیدهای پروفایل اینستاگرام یکی از شاخص‌های تعاملاتی است که کاربران با پیج شما دارند. هر چقدر آمار این بازدیدها بیشتر باشد، نشانه‌ای از عملکرد مثبت شما در اینستاگرام است.

این تکنیک‌ها می‌توانند کمک کنند محتوای شما بازدید بیشتری بگیرد و تعامل مخاطبان بیشتر شود. برای مثال، استفاده از استیکر سوال در استوری به شما امکان می‌دهد تا از نظرات و ایده‌های مخاطبان خود مطلع شوید. این تکنیک نه‌تنها تعامل را افزایش می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند محتوای بهتری برای مخاطبان خود تولید کنید. همچنین، می‌توانید از استیکر نظرسنجی برای پرسیدن سوالات ساده و سرگرم‌کننده استفاده کنید که مشارکت کاربران را بالا می‌برد.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

الگوریتم اینستاگرام نیز به محتواهای ترند‌‌شده اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و با قرار دادن ریلز شما در معرض دید کاربران بیشتری، به افزایش بازدید کلی صفحه شما کمک می‌کند. استفاده از هشتگ‌ها هم باعث افزایش بازدید اینستاگرام و هم کشف بیشتر صفحه شما می‌شود. زمانی که روی یک هشتگ خاص کلیک می‌کنید، اینستاگرام مجموعه‌ای از آخرین پست‌هایی که آن هشتگ را دارند به شما نشان می‌دهد.

۱- تولید محتوای با کیفیت و مستمر

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر موفقیت شما در این پلتفرم تأثیرگذار است، میزان بازدید پست‌ها و استوری‌ها است. با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی مناسب، می‌توان نرخ تعامل، دیده شدن و ویو پست‌ها را به شکل چشم‌گیری افزایش داد. در این مقاله، به بررسی 15 تکنیک اثبات شده برای افزایش ویو پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. وقتی صحبت از تبلیغات در اینستاگرام می‌شود، باید این را در نظر بگیرید همه صفحات از روش‌های مختلف تبلیغات استفاده می‌کنند اما همه آن‌ها دیده نمی‌شود!

برای مثال اگر یک استوری از ست‌کردن لباس‌هایتان می‌گذارید و مخاطب از آن استقبال می‌کند، این کار را تکرار کنید. برای افزایش بازدید اینستاگرام باید به آن مثل یک بازی نگاه کنید و قوانین آن‌ را به خوبی بدانید. اگر دوست‌دارید رمز‌های کاربردی برای برای بالا بردن بازدید اینستاگرام را بدانید، این مقاله را از دست ندهید. بازدید یا ویو بالا در اینستاگرام، به خود اینستاگرام و کاربرانش این پیغام را مخابره می‌کند که شما یک فرد محبوب هستید و مردم زیادی برای دیدن محتواهای شما زمان صرف می‌کنند. در نتیجه بیشتر از پیش به اکسپلور راه پیدا می‌کنید و دیده می‌شوید.

درواقع بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، زمانی است که مخاطبان شما آنلاین هستند. اما به‌طور کلی صبح‌ها و عصرها بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام هستند. زیرا در این زمان‌ها، مخاطبان در حال چک کردن گوشی خود هستند و احتمال دیده‌شدن پست‌های شما افزایش می‌یابد.

پست های پیج های مرتبط را لایک کنید و کامنت قرار دهید تا آنها هم برای شما این کار را انجام دهند.این کار باعث می شود تا مخاطبان آنها با پیج شما نیز آشنا شوند. در پایان هر محتوا، از مخاطبان بخواهید تا در قسمت کامنت، نظرات و تجربیات خود را بیان کنند. با خرید بازدید استوری در شروع فعالیت پیج تان به اکانت خود اعتبار ببخشید و اعتماد مخاطبانتان را بیش از پیش جلب نمایید. تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام باید در راستای جذب بیشتر مخاطب و افزایش ویوی پیج باشد.

بین این پلتفرم‌ها، اینستاگرام به‌عنوان یه قدرت بزرگ برای کسب‌وکارها خودشو نشون داده که می‌خوان به یه جمعیت گسترده و فعال دسترسی پیدا کنن. با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصت‌های بی‌نظیری برای برندها فراهم می‌کنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن. اما چجوری می‌شه از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کرد؟ بیاید وارد دنیای تبلیغات اینستاگرامی بشیم و راهکارهایی رو پیدا کنیم که حضورتون تو این پلتفرم رو ارتقا بده. تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که قابلیت‌های متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، می‌توانید از جنبه‌ی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید. به‌عنوان مثال، اگر محصول جدیدی را عرضه کرده‌اید یا یک رویداد خاص برگزار کرده‌اید، می‌توانید آن را در هایلایت ذخیره کنید تا بازدیدکنندگان جدید بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند. این کار باعث می‌شود که محتوای شما دائماً در دسترس باشد و بازدید از استوری‌ها به‌طور مداوم افزایش یابد. برای مثال، اگر یک چالش خاص در حال محبوب شدن است، می‌توانید نسخه‌ای مرتبط با برند یا حوزه فعالیت خود از آن ایجاد کنید و توجه کاربران را به خود جلب کنید. جوایز جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف شما می‌توانند انگیزه بیشتری برای شرکت در مسابقه ایجاد کنند. همچنین، استفاده از هشتگ‌های مخصوص مسابقه باعث می‌شود محتوای شما راحت‌تر پیدا شود و تعامل بیشتری داشته باشد.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تعاملی اینستاگرام مانند نظرسنجی‌ها، سوالات و آزمون‌ها است. این ابزارها باعث می‌شوند کاربران زمان بیشتری را با استوری‌های شما سپری کنند و تعامل بیشتری با محتوای شما داشته باشند. اگر می‌خواهید در این فضای رقابتی موفق شوید، باید پست‌های خود را به صورت منظم منتشر کنید. در چنین شرایطی، الگوریتم اینستاگرام شما را ربات شناخته و دچار مشکلاتی  نظیر شدوبن خواهید شد. در چنین شرایطی پست‌هایتان دیده نمی‌شود، کاربران با شما تعامل نداشته و در نهایت، امکان بازاریابی برای کسب ‌و کارتان وجود ندارد. تگ‌های جغرافیایی می‌تواند امکان دیده شدن شما در بین کاربران و مسافران محلی را افزایش دهد.

اما زیاده‌روی در استفاده از هشتگ را فراموش نکنید، زیرا این کار می‌تواند تاثیر منفی بر پیج شما داشته باشد و باعث جریمه شدن توسط اینستاگرام شود. می‌توانید از هشتگ‌های محبوب و پرکاربرد در حوزه فعالیت خود استفاده کنید، اما به سراغ هشتگ‌های نامربوط و بی‌ربط نروید. برگه کاوش یا اکسپلور، صفحه‌ای است که در آن کاربران محتوا و حساب‌های کاربری جدید را براساس علایق خود کشف می‌کنند. بیش از ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه به بررسی این برگه می‌پردازند، بنابراین محل خوبی برای تبلیغ است.

در آپدیت های اولیه، الگوریتم، پست ها را طبق زمان انتشار نشان می داد اما امروزه پست ها را طبق علاقه شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و … نمایش می دهد. سعی کنید محتوایی که در پیج منتشر می شود،خاص و مختص برند شما باشد. قبلا کاربران به قسمت بیو و چینش پست ها در هر پیج توجه می کردند اما امروزه به دلیل محبوبیت و کاربردی بودن استوری، دسته بندی استوری ها بیشتر کاربران را جذب می کند. استفاده درست از هشتگ های مرتبط با محتوا، می تواند به طرز چشمگیری آمار بازدید پیج را افزایش دهد.

بالا بردن ویو در اینستاگرام در نهایت روی مسائل دیگر هم تاثیرگذار است و راه‌های افزایش بازدید اینستاگرام متنوع هستند. کپشن‌ اینستاگرام متنی است که در زیر پست‌ها قرار می‌گیرد و توضیحاتی در مورد عکس یا ویدئو می‌دهد. کپشن ‌نویسی حرفه‌ای اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش ویو پست اینستاگرام است و باید به آن توجه زیادی داشته باشید. کپشن‌های دوستانه، خودمانی و مرتبط با پست به همراه استفاده از اموجی‌ها به افزایش بازدید صفحه اینستاگرام کمک زیادی می‌کند. پروفایل ویزیت به معنای تعداد کاربرانی است که از صفحه کاری شما در اینستاگرام دیدن کرده‌اند.

محتوای کوتاه مانند ویدیوهای کوتاه ریلز، فراتر از یک ترند هستند و یک استراتژی بازاریابی قدرتمند برای کسب‌وکارهای کوچک محسوب می‌شوند. محتوای کوتاه می‌تواند کاربران زیادی را جذب کند، زیرا اصالت چیزی است که مردم بیش از هر زمان دیگری خواهان آن هستند. حواستان باشد که اگر برند شما محتوای کوتاهی ارائه نمی‌دهد، رقبای شما می‌توانند از این فرصت به نفع خود استفاده کنند. برای تشویق به تولید UGC می‌توانید مسابقه‌هایی را برگزار کنید یا از هشتگ‌های اختصاصی برند خود استفاده نمایید. طبق آمار 79 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند محتوای ساخته‌شده توسط کاربر تاثیر قابل توجهی روی خرید آن‌ها دارد. پس اگر بتوانید بازدید این محتوا را بالا ببرید، مخاطب‌ها با شما رابطه نزدیک‌تری احساس می‌کنند.

  • تعامل سازنده با مخاطبان، حس وفاداری را در آن‌ها ایجاد کرده و موجب افزایش بازدید پست‌های بعدی شما می‌شود.
  • {
  • همانطور که می‌دانیم، تاثیر لینک‌ها در افزایش اعتبار دامنه و صفحات آن زیاد است و می‌تواند به شکل چشمگیری باعث افزایش بازدید سایت شود.
  • |}
  • تمامی پیج‌های کاری و تجاری به آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت نیاز دارند.
  • برای پیدا کردن ترندهای روز، بخش Reels را در اکسپلور اینستاگرام بررسی کنید و ببینید چه موسیقی‌ها، چالش‌ها و افکت‌هایی در حال حاضر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند.
  • {
  • اینستاگرام بستری برای انواع محتواهای بصری و ویدیویی است، پس تنها به انتشار عکس‌های حرفه‌ای اکتفا نکنید.
  • |}{
  • این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت...
  • |}

حواستان به جدا یا روی‌هم بودن و املا درست هشتگ‌ها باشد.اینستاگرام توصیه می‌کند که ۳ تا ۵ هشتگ استفاده کنید؛ اما استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ مجاز است. این قصه مشترک خیلی از تولیدکننده‌های محتوا در اینستاگرام است؛ ولی نگران نباشید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیده‌اید، حتماً می‌دانید که بدون تبلیغات، کانالتان... سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسب‌های Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید.

دو نسخه متفاوت از تبلیغتون رو با تغییراتی کوچک (مثل تصویر، متن یا کال‌تواکشن) اجرا کنین و ببینین کدوم عملکرد بهتری داره. اگه یه کمپین مشخص با مدت زمان محدود دارین، می‌تونین یه بودجه کلی تعیین کنین که کل هزینه تبلیغات رو پوشش بده. مثلاً اگه برای یه تخفیف ویژه دو هفته‌ای تبلیغ می‌کنین، می‌تونین کل بودجه کمپین رو برای این مدت زمان مشخص کنین. با باور به قدرت رشد و یادگیری، در مسیر موفقیت و شکوفایی اینستاگرام همراه شوید. آموزش ادمینی اینستاگرام؛ سفری به‌سوی تحول و ارتقاء، از قدم‌های نخستین تا دستیابی به اوج. قرعه کشی در انتهای لایو انگیزه خوبی برای افراد است تا پایان لایو شما بمانند.

{

۴ ترفند عالی برای ایجاد ریلز اینستاگرام + آموزش

|}

از جمله موارد بسیار مهم برای افزایش بازدید پیج این است که به صورت پشت سر هم و حداقل روزانه محتوا تولید کنید ، سعی کنید در هر شرایط و مکانی از ایجاد محتوای جدید غافل نباشید . حال که مخاطبان هدف خود را تعیین کرده‌اید، زمان انجام تنظیمات مربوط به نمایش تبلیغ است. اگر قصد دارید که تبلیغات شما تنها در اینستاگرام به نمایش درآید، این بخش برای شما اهمیت زیادی دارد. اگر تنظیمات مربوط به این بخش را انجام ندهید، فیس‌بوک به صورت خودکار تبلیغ شما در هر دو پلتفرم فیس‌بوک و اینستاگرام نمایش خواهد داد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گزینه «Edit Placements» را انتخاب کنید. کاربران انتظار دارند که آیکون شبکه‌های اجتماعی در فوتر وب‌سایت قرار داشته باشد.

در انتخاب همکار به این نکته توجه کنید که مخاطبان او با جامعه هدف شما همخوانی داشته باشند. همکاری با یک اینفلوئنسر شناخته‌شده در حوزه‌ای غیرمرتبط، ممکن است نتیجه‌ی دلخواه را به همراه نداشته باشد. حواستان باشد به صورت مرتب استوری منتشر کنید و در روز حداقل یک استوری داشته باشید. با این کار همواره در ذهن مخاطب باقی می‌مانید و آن‌ها را ترغیب می‌کنید تا به صورت روزانه فعالیت‌های شما را دنبال کنند. فراموش نکنید که قوانین مسابقه را به صورت شفاف و واضح در کپشن پست خود شرح دهید و جایزه‌ای جذاب و مرتبط با حوزه فعالیتتان برای برندگان در نظر بگیرید.

اینستاگرام با دریافت سیگنال مثبت از این تعاملات، همان پست را در اکسپلور یا فید سایر کاربران نمایش می‌دهد. سپس کاربران جدید وارد پروفایل شما می‌شوند و پروفایل ویزیت شما را بالا می‌برند. حتی اگر هفته‌ای یک پست منتشر می‌کنید، باید کیفیت و ارزش زیادی برای کاربران داشته باشد. استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی در موفقیت پیج شما دارد.

شما که این مقاله را می‌خوانید قطعا یک پیج اینستاگرامی دارید یا به دنبال راه اندازی پیج اینستاگرامی خود هستید که برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن به دنبال راهکارهای مطلوب هستید. اجازه بدهید راز اصلی را همین ابتدای مقاله با شما در میان بگذاریم. بهترین استراتژی برای رشد پیج اینستاگرام داشتن استمرار در تولید محتوای باکیفیت است. اینستاگرام به تازگی قابلیت انتشار پست های مشارکتی را برای شما فراهم کرده است. این پست ها همچون استوری های تعاملی تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدفمند و افزایش بازدید پست دارد.

با استفاده از این داشبورد حرفه‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی و مدیریت کنید. کامنت‌های اینستاگرام خود را مدیریت و دانلود کنید و به آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود بپردازید. شما می‌توانید در صفحه خود افرادی را معرفی و صفحه‌شان را منشن کنید.

هشتگ‌ یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است که افراد مرتبط را به پیج‌تان سرازیر می‌کند. مصاحبه با افراد معروف این امکان را فراهم می‌کند، مخاطبان آن‌ها هم شما را دنبال کرده و با شما هم آشنا شوند. با این روش هم خود و هم یک فرد دیگر را معرفی کرده و مخاطبان دو طرف را با هم ادغام می‌کنید. به همین راحتی می‌توانید شانس خود را برای بیشتر دیده شدن افزایش دهید. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از صفحات اینستاگرامی انجام می‌دهند، مصاحبه نکردن با افراد شناخته شده حوزه کاری خودشان است.

همچنین، ایجاد محتوای آموزشی کوتاه، نقل‌قول‌های الهام‌بخش یا ویدیوهای سرگرم‌کننده می‌تواند کاربران را تشویق به اشتراک‌گذاری محتوای شما کند. استوری‌های اینستاگرام قابلیتی جادویی برای برقراری ارتباطی صمیمی و لحظه‌ای با مخاطبان است. استوری‌ها 24 ساعت دوام دارند و به همین دلیل، احساس فوریت در مخاطب ایجاد می‌کنند. از استوری‌ها برای به اشتراک گذاشتن پشت صحنه کسب‌وکارتان، معرفی محصولات جدید، برگزاری پرسش و پاسخ‌ها و هر آنچه که می‌تواند برای مخاطب جذاب و سرگرم‌کننده باشد، استفاده کنید.

با نوشتن یک بیو حرفه‌ای، گذاشتن لینک سایت، آدرس ایمیل، شماره تماس، شماره کاری و… به جذب مخاطبان هدفمند خود کمک می‌کنید. همچنین داشتن یک بیو کامل به شما کمک می‌کند تا یک کاربر واقعی از دیدگاه کاربران به ‌نظر برسید و راحت‌تر به شما اعتماد کنند. محتوای اینستاگرام با محتوای سایت یا شبکه‌های اجتماعی دیگر متفاوت است!

موفق شدن در این پلتفرم نیازمند رعایت یکسری اصول و گروهی از ترفندهای کاربردی است. داشتن برنامه برای طی کردن ادامه مسیر مثل چراغی راه را برای شما روشن می کند. بهترین ابزار برای شناسایی این زمان اینسایت اینستاگرام است که توسط خود اینستاگرام برای پیج های تجاری راه اندازی کرده است. الگوریتم اینستاگرام، هوش مصنوعی استفاده شده در طراحی این اپلیکیشن است.بزرگترین مزیت الگوریتم، توانایی یادگیری learning است. از دوستان  و آشنایان خود بخواهید پیج شما را به دیگران معرفی کنند.با انجام این کار، دایره ارتباطات شما گسترده تر خواهد شد. در ادامه می خواهیم چندین روش برای بالا بردن ویو یک پیج را برای شما شرح دهیم.

به گونه‌ای که هر کاربری به خواندن یک جمله شما را متفاوت و خاص ببیند. محتوایی که تولید می کنید برای جامعه هدف پیج جذاب نبوده است یا از تعامل با کاربران غافل بوده اید. از ابزارهای اینستاگرام برای تحلیل و انتخاب بهترین زمان انتشار پست استفاده نکرده اید. رعایت نکاتی از قبیل هشتگ گذاری، استفاده از لوکیشن و تولید محتوای جذاب می تواند به بالا بردن بازدید پست ها کمک کند. تمام کاربران فعال در اینستاگرام به خوبی می دانند بیشترین بازدید و تعامل مخاطبان در اینستاگرام را استوری ها به سوی خود جذب می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد اینکه چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم، صحبت کنیم. یکی از جدیدترین نکات در اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام، استفاده از ترندهایی است که با ریلزها مرتبط هستند. ریلز اینستاگرام قابلیتی نسبتا جدید است که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده و با الهام از پلتفرم تیک‌تاک، به شما امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌کننده بسازید.

علاوه بر این تگ کردن مکان‌های مرتبط با محتوا نیز می‌تواند به افزایش بازدید کمک کند. به عنوان مثال اگر تصویری از برج خلیفه در اینستاگرام منتشر می‌کنید، تگ کردن لوکیشن برج خلیفه می‌تواند باعث شود تا افرادی که به دنبال تصاویر یا اطلاعات درباره برج خلیفه هستند، با صفحه شما روبرو شوند. اگر می‌خواهید افزایش بازدید اینستاگرام را تجربه کنید باید در مرحله اول بازدید پست‌هایتان را زیاد کنید. تمام این موارد با استفاده از ترفندهای کاربردی و اصولی امکان ‌پذیر است!

در این مطلب گام‌های ایجاد صفحه تجاری در اینستاگرام را به همراه روش‌های تبلیغ پیج در اینستاگرام شرح می‌دهیم. تبلیغات یکی از ابزارهای بسیار مهم، هم در روش سنتی و هم در روش فروش آنلاین است.پیج های اینستاگرامی موفق در زمینه کاری خود را شناسایی کنید و مورد آنالیز قرار دهید. همیشه از فالوور‌های خود بخواهید که لایک، کامنت و به اشتراک گذاری را انجام دهند. چنین کاری هم باعث افزایش سوشیال سیگنال می‌شود و هم باعث دیده شدن پیج در اکسپلور، انتشار پست‌های شما در بین کاربران غیر دنبال کننده شما خواهد شد که می‌تواند به افزایش فالوور‌های شما کمک کند. همانطور که از نام آن پیداست، باید از این ابزار برای برقراری تعامل با مخاطب استفاده کنید. می‌توانید از آن‌ها بخواهید که صفحه شما را به فالوورهای خود معرفی کنند.

علت این موضوع این است که افراد معمولا فرصت نمی کنند تمام پست هایی را که در صفحه home‌ قرار می گیرد را ببینند ولی معمولا استورها به دلیل کوتاه و جذاب بودن شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. برای اینکه نظم در انتشار محتوا داشته باشید و همیشه آماده باشید برای پست های مناسبتی بهترین راهکار داشتن تقویم محتوا اینستاگرام است. در نظر گرفتن جوایز و تخفیف ویژه برای افرادی که فالوور فعال پیج شما هستند می تواند یک انگیزه و تشویقی بیشتر برای آن ها باشد. همان گونه که قبلا گفتیم با برگزاری مسابقات اینستاگرامی و نظرسنجی می توانید علاوه بر جذب بازدید بیشتر پست، از نظرات و سلایق مخاطبانتان آگاه شوید. اکثر افراد حتی اگر فرصت کافی نداشته باشند استوری های اینستاگرام را مشاهده می کنند بنابراین حتما پست های خود را در استوری بازنشر کنید و از مخاطبان بخواهید آن را مشاهده و بازنشر کنند.

برای همین باید تا حد امکان پروفایل صفحه اینستاگرام خود را جذاب کنید تا کاربران شما را فالو کنند. به طور کلی، الگوریتم اینستاگرام به پیج‌هایی که از انواع مختلف محتوا استفاده کنند، اعتبار بیشتری قائل می‌شود. از طرف دیگر، استفاده از سبک‌های مختلف محتوایی باعث می‌شود که حرفه‌ای‌تر دیده شوید. نکته مهم این است که بایستی سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب محتوایی مناسب استفاده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این وب سایت