آموزش عکاسی اینستاگرام 2021-01-17
عکاسی برای اینستاگرام و نکات مهمی که برای خبره شدن در آن باید بدانید کادرو
این مقدمه باعث می شود که شما با انگیزه و اشتیاق بیشتری دوره را شروع کنید. در حالت ایدهآل، باید ترکیبی از عکسهای مدلدار و سبک زندگی را برای مجموعه تصاویر محصول خود داشته باشید. نور در ساعات طلایی طیفی از رنگهای گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز دارد.
اگر به دنبال عکسی با حس طبیعی هستید، نور طبیعی بهترین انتخاب است. اما اگر نیاز به کنترل بیشتری دارید، نور مصنوعی گزینه بهتری خواهد بود. نور طبیعی یکی از ایدهآلترین منابع نورپردازی برای عکاسان است.
این قالب مشخص میتواند امضای برندتان باشد و مخاطبان را همواره به یاد شما بیندازد. در تقویم تولید محتوا برای پیج عکاسی، حتما چند تا از پستها را به پشتصحنه و تصاویری از زندگی روزمرهتان اختصاص دهید. دنبالکنندگان شما دوست دارند پشتصحنهٔ کار شما را ببینند و کمی هم با مهمترین لحظههای زندگیتان آشنا شوند. اگر از یک مکان، غذا یا ساختمان تصاویر مختلفی گرفتهاید و نمیدانید کدام تصویر را پست کنید، پست اسلایدی مناسب است.
تصاویر با کیفیت بالا و ترکیب بندی مناسب میتوانند به ایجاد حس علاقه و نیاز در مخاطبان کمک کنند که این می تواند به افزایش فروش و جذب مشتریان جدید منجر شود. همچنین با نمایش کاربرد های مختلف محصولات در زندگی روزمره می توانید به مخاطبان نشان دهید که چگونه محصولات شما میتوانند مشکلات آن ها را حل کنند. تصاویر جذاب و چشمنواز به راحتی توسط کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشوند.
بعد از ارسال پستها، کاربران میتوانند آنها را حذف، آرشیو یا ویرایش کنند. این قابلیت به کاربران اجازه میدهد محتوای خود را بهروز نگه داشته و یا تغییرات دلخواه را اعمال کنند. این ویژگی به کاربران اجازه میدهد از ابزارهای متنوع و افکتهای جذاب برای ساخت محتوا استفاده نموده و تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشند.
اینکه آیا نیاز به عکاسی از این زاویه هست یا نه بستگی به محصول دارد. اگر چیز با اهمیتی در زاویه بالای محصول وجود دارد میتوانید از این بخش عکاسی کنید. یکی مهمترین مواردی که باید در عکاسی از محصول انجام دهید، عکاسی از زوایای مختلف محصولات است. در این بخش تعدادی از رایجترین زوایای عکاسی از محصول را برای شما به اشتراک گذاشتهایم. ایجاد سبک شخصی در عکاسی اینستاگرامی میتواند شما را از دیگران متمایز کند. تا اینجا برای شما از آموزش عکاسی محصول برای اینستاگرام گفتیم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.
برون سپاری عکاسی میتواند باعث صرف هزینه زیادی شود؛ اما مزایای بسیاری هم دارد. هزینه عکاسی بسته به ویژگیهای محصول شما از 300 هزارتومان تا 3 میلیون تومان بهازای هر فریم متغیر است. بهطور کلی شما با دو روش میتوانید عکاسی از محصولات خود را آغاز کنید. شما میتوانید عکاسی از محصولاتتان را به عهده دیگران بسپارید یا خودتون این کار را انجام دهید. محصول خوب (و حتی بد!) وقتی فروش میرود که ما بتوانیم آن را خیلی خوب به مشتری ارائه کنیم. یکی از نکات مهم و تاثیرگذار در ارائه محصول، عکاسی اصولی و صحیح از آن است.
با این برنامهها میتوانید خطوط و سایههای عکس را ویرایش کنید. این تکنیک به ویژه در عکاسی پرتره یا عکاسی از اشیاء ریز مفید است. یکی از مزایای عکاسی با گوشی این است که شما میتوانید بلافاصله عکسها را ویرایش کنید.
چطور در عکسهای مسافرتی، حس مکان را منتقل کنیم؟عکسهایی با زاویههای خلاق از معماری محلی، مردم و فرهنگ آنجا بگیرید. نور و رنگ خاص آن مکان را نمایش دهید تا بیننده واقعاً حس کند آنجاست. آیا نمایش پشتصحنه عکاسی و فرایند کار جذاب است؟بله، مخاطبان از دیدن نحوه شکلگیری عکس لذت میبرند و این باعث اعتماد و صمیمیت بیشتر میشود. چرا عکسهای سلفی با پسزمینه ساده در پروفایل بهتر نتیجه میدهد؟چهره شما بهوضوح دیده میشود و شلوغی پسزمینه حواس مخاطب را پرت نمیکند.
این استایل یکدست به پیج شما یکپارچگی بصری میبخشد و در نگاه اول، توجه مخاطب را جلب میکند. در فرایند تولید محتوا برای پیج عکاسی در اینستاگرام، موضوع و سبک عکاسی شما اهمیت دارد. مثلا عکاسی در سفر، عکاسی از غذاها، عکاسی از مردم و عکاسی از معماری شهرهای مختلف. قبل از اینکه فرایند تبلیغات عکاسی در اینستاگرام را شروع کنید، باید برنامهی منظمی برای تولید محتوا بچینید و هر مرحله را بهدرستی انجام دهید. در این بخش، با معرفی برخی از اصول، تولید محتوا برای پیج عکاسی را برای شما آسانتر میکنیم.
کلوزآپ از ابزارهای کار یک کارگر یا جزئیات لباس یک فرد محلی میتواند فرهنگ و سبک زندگی او را روایت کند. جزئیات همان چیزی هستند که تصاویر را از یک عکس ساده به یک روایت عمیق تبدیل میکنند. یک قطره آب روی برگ، چین و چروکهای دست یک پیرزن یا دانههای قهوه تازه آسیاب شده؛ همه اینها میتوانند احساس، زمان و مکان را به تصویر بکشند. در اپلیکیشنهایی مانند VSCO یا Lightroom، فیلترهایی با استایل طبیعی و ملایم انتخاب کنید. پس از اعمال فیلتر، شدت آن را کاهش دهید تا تصویر واقعیتر به نظر برسد. گاهی اوقات اشیاء یا جزئیاتی در پسزمینه وجود دارند که توجه را از سوژه اصلی منحرف میکنند.
با شبکههای اجتماعی، میتوان به سادگی، رایگان، دائم وپیوسته آثار خود را در معرض نمایش قرار داد. در یک کلام، آموزش اینستاگرام صفر تا صد برای کسانی که میخواهند بهطور کامل از این اپلیکیشن استفاده کنند مناسب است. با دریافت بهترین پکیج آموزش اینستاگرام، شما میتوانید هم از نظر عملی و هم تئوری به دانش کاملی دست یافته و به یک کاربر یا ادمین حرفهای تبدیل شوید. برای یادگیری اینستاگرام، ابتدا باید با مفاهیم پایهای این اپلیکیشن آشنا شوید. آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی شامل اصول اولیه مانند ساخت پیج، نحوه استفاده از دکمهها، آشنایی با ویژگیهایی چون استوری، پستها و ریلز است. برای کسانی که به دنبال منابع بدون هزینه هستند، آموزش اینستاگرام رایگان میتواند گزینه مناسبی باشد تا با کمترین هزینه، از امکانات و ابزارهای آموزشی اینستاگرام بهرهمند شوند.
پست کردن محتوا در اینستاگرام شامل آپلود عکس، آلبوم تصاویر یا ویدیو است. کاربران میتوانند پیش از ارسال، با استفاده از فیلترها و ابزارهای ویرایشی، محتوای خود را بهبود بخشند. ویژگی نوت اینستاگرام یکی از ابزارهای جدید این اپلیکیشن است که به کاربران این امکان را میدهد که پیامهای کوتاه و یادداشتهای سریع را به دنبالکنندگان خود ارسال کنند. این ویژگی برای بهروزرسانی سریع اطلاعات، اطلاعرسانی از تغییرات و ارائه نکات مهم به مخاطبان طراحی شده است.
یک تصویر زیبا و باکیفیت باعث میشود که مردم روی گزینه More کلیک کنند و کپشن را بخوانند. عکسهایی که روی جزئیات متمرکز هستند، نگاه مخاطب را به دنبال خود میکشانند و حس کنجکاوی او را برمیانگیزند. برای تمرکز بر جزئیات، موضوعی را انتخاب کنید که بتواند داستانی را منتقل کند. به دنبال چیزهایی باشید که بافت، شکل یا رنگ منحصر به فردی دارند.
وقتی مردم از طریق تبلیغات عکاسی در اینستگرام وارد پیج شما میشوند، انتظار دارند که طبق قاعدهی مشخصی پست بگذارید. عمق میدان به میزان مناطق در تصویر اشاره دارد که در آنها در فوکوس قرار دارند. به عبارت سادهتر، عمق میدان تعیین میکند که چقدر از عکس شما واضح و شفاف باشد و چقدر از آن محو (بوکه) شود. ما در کادرو، برای شما پکیجهای مقرون به صرفهای برای عکاسی در اینستاگرام در نظر گرفتهایم.
از هشتگهای مرتبط و محبوب استفاده کنید تا تصاویر شما به دست مخاطبان بیشتری برسد. همچنین از هشتگ های خاص و منحصر به فرد برای جذب مخاطبان خاص استفاده کنید. تحقیقات درباره هشتگهای مرتبط با موضوع تصاویر شما میتواند به افزایش دیده شدن و تعامل بیشتر با پستهای شما کمک کند.
او تکنیک ها و راهکارهایی را به اشتراک می گذارد که به شما کمک می کند نگاه خلاقانه تری به صحنه ها و موضوعات داشته باشید و از زوایای جدیدی به آنها نگاه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. همچنین، مطمئن شوید که لوازم جانبی با تصویر ارتباط درستی داشته باشند و در زمینه شرایطی که معمولا محصول مورد استفاده قرار میگیرد؛ منطقی و معنیدار به نظر برسند. ترکیببندی در عکاسی بهمعنای شیوهٔ چینش عناصر مختلف در یک تصویر است.
عکاسی برای اینستاگرام دارای مزایای متعددی است که هر یک میتواند به تقویت حضور آنلاین و ایجاد تعامل بیشتر با مخاطبان کمک کند. این بخش به شما کمک می کند تا بهترین روش های اشتراک گذاری عکس ها در اینستاگرام را یاد بگیرید. Brandon نکاتی در مورد استفاده از هشتگ ها، کپشن نویسی و تعامل با مخاطبان را با شما به اشتراک می گذارد. آموزش عکاسی اینستاگرام، شامل تکنیک های عکاسی موبایل، ویرایش تصاویر، و ایجاد محتوای جذاب است. میتوانید از یک پالت رنگی مشخص و منحصربهفرد برای تصاویر صفحهتان استفاده کنید و از این طریق، هویت بصری مشخصی برای برند خودتان بسازید.
حس یا مفهومی که میخواهید با عکس به مخاطب منتقل کنید، از راه ترکیببندی میگذرد. به گفته بسیاری از عکاسان حرفه ای، چشم ها دقیقاً مانند لنز دوربین شما هستند و باید متناسب با آن آموزش ببینند. اما متأسفانه بسیاری از مردم فقط دوربین را نگه میدارند و عکس می گیرند، نه اینکه ابتدا از چشم خود استفاده کنند. ماهانه در ایران ۳۶ میلیون عکس و فیلم در اینستاگرام منتشر می شود. اگر از گوشیهای اندروید استفاده میکنید میتوانید برای ساخت تصاویر پانورما از نرم افزار InSwipe استفاده کنید. شاید به همین دلایل هم عکسهای رنگی در اینستاگرام پرطرفدار هستند.
این مهارت، کلیدیترین ابزار یک عکاس یا هنرمند است و به شکلی مستقیم بر تأثیرگذاری اثر شما تأثیر میگذارد. هنگامی که عکس را میگیرید، به اطلاعاتی که میخواهید اضافه کنید و اینکه چگونه میخواهید آن را برش دهید فکر کنید. به قابهایی که در اطراف ما وجود دارند و داستانهایی که می گویند (از درها گرفته تا آسمان منعکس شده در آب) توجه کنید تا درنهایت کار شما جذابتر از آب دربیاید. به طور مثال عکس زیر به جای اینکه تنها روی گلها به عنوان سوژه اصلی تمرکز کند، نرده پشت گلها، یک درخت پشت نرده و سپس غروب آفتاب را نیز نشانه گرفته است. عکسی با چندلایه که هر کدام از این لایهها، جذابیت بیشتری را نمایان میکنند. یکی از تکنیکهای بسیار خوب برای عکاسی فعال کردن این خطوط برای دوربین موبایل است.
Canva بیشتر برای طراحی پستها و استوریهای خلاقانه شناخته میشود. اگرچه برای گرفتن عکسهای با کیفیت بالا به دوربین خوب نیاز دارید اما در دام خرید یک دوربین گران قیمت قرار نگیرید. یادگیری استفاده و غلبه بر چالش های دوربین ارزانتر ، بدون شک شما را به عکاس بهتری تبدیل میکند و عکس های باکیفیتتری به شما میدهد. برای برگزاری یک لایو اینستاگرام با کیفیت بالا، داشتن اینترنت پرسرعت و پایدار بسیار مهم است. اینترنت فیبر نوری بهترین گزینه است، زیرا پهنای باند بالایی دارد و پینگ پایینی ارائه میدهد. اگر به اینترنت فیبر دسترسی ندارید، میتوانید از اینترنت ADSL با سرعت بالا استفاده کنید.
اما میتوانید محصولات خود را با وسایل جانبی بهعنوان زمینه یا همان بکگراند به تصویر بکشید. در واقع وسایل جانبی جزئی از تصاویر طرحداری هستند که درک بهتری از محصول شما به مشتری خواهند داد و به جذابیت بصری آن میافزایند. میتوانید از وسایل مختلفی به عنوان لوازم جانبی استفاده نمایید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام